CEREREA OFERTEI DE PREȚURI privind achizitia serviciilor de consultanță și traininguri intensive de vânzări și customer service, destinate specialiștilor din cadrul Centrului Retail și Centrului Vânzări Business, implicați în promovarea și vânzarea serviciilor SA „Moldtelecom” , în conformitate cu următoarea structură:
Denumire: S.A. Moldtelecom |
|
Adresa:Bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 10, mun. Chişinău, Republica MOLDOVA |
|
Cod poştal:MD-2001 |
|
Persoana de contact: Daniela Streșna |
Telefon: (f): 022570468; (m):067198402 |
2.1. Denumirea achiziției: 2.1.1. Servicii de consultanță:„Sporirea vânzărilor prin calitatea deservirii. Dezvoltarea competențelor de comunicare în relația cu clienții”. 2.1.2. Servicii de training:„Tehnici eficiente de vânzări. Servirea excelentă a clienților”.
|
2.2. Descrierea serviciilor ce vor fi achiziționate: Servicii de consultanță și traininguri intensive de vânzări și customer service, destinate specialiștilor din cadrul Centrului Retail și Centrului Vânzări Business, implicați în promovarea și vânzarea serviciilor SA „Moldtelecom”, în conformitate cu următoarea structură: |
2.2.1. SERVICII DE CONSULTANȚĂ
“Sporirea vânzărilor prin calitatea deservirii.
Dezvoltarea competențelor de comunicare în relația cu clienții”.
№ |
Denumire |
Descriere/Cerințe obligatorii |
Cantitatea |
Un. de măsură |
1 |
ORGANIZARE PROIECT |
§ Analiza și definirea principalelor obiective business în realizarea proiectului; § Identificarea principalelor procese ale Centrului Retail și Centrului Vânzări Business; § Identificarea și stabilirea contactelor pentru persoanele cheie participante în proiect; § Identificarea pachetelor de lucru; § Elaborarea planului de lucru și a metodelor de colaborare în cadrul proiectului. |
2 |
Zi (8 ore astr.) |
2 |
ANALIZA PRINCIPALELOR PROCESE ȘI ELABORAREA SOLUȚIILOR |
§ Consultanță efectivă: analiza procesului de deservire a clientelei (persoană fizică/juridică) „în timp real”. § Identificarea lacunelor de comunicare, promovare și vânzare servicii etc. (Centrul Retail și Centrul Vânzări Business); § Identificarea și analiza factorilor generați de vânzători, care creează situații de conflict cu clientul; § Recomandarea soluțiilor pentru o comunicare eficientă cu clientela, în special, metode și tactici de deservire a clienților în funcție de scenariu (vânzări, promovare servicii, deservire etc.); § Elaborarea„standardelor dedeservire (2)”în cadrul Centrului Retail și Centrului Vânzări Business; § Elaborarea „scenariilor de comunicare”, în funcție de tipul clientului (persoană fizică/juridică) și situațiilor aferente procesului de deservire a clientelei. § Elaborare listă de măsuri necesare pentru îmbunătățirea performanțelor de vânzare și comunicare în cadrul Centrului Retail și Centrului Vânzări Business. |
10 |
Zi (8 ore astr.) |
3 |
ELABORARE RAPORT EVALUARE ȘI ALTE ACTIVITĂȚI DE TOTALIZARE |
§ Elaborarea rapoartelor de evaluare (1 – Centrul Retail,2 - Centrul Vânzări Business), care va conține observații în urma analizei, template-uri de evaluare competențe, recomandăriprivind comunicarea în procesul de vânzare și deservire etc., în cadrul Centrului Retail și Centrului Vânzări Business; § Elaborarea listei de măsuri necesare pentru îmbunătățirea performanțelor în activitateaCentrului Retail și Centrului Vânzări Business; § Realizarea unui seminar pe marginea raportului şi a listei de măsuri și rezultate cu reprezentanțiiCentrului Retail, Centrului Vânzări Business și Resurse Umane; |
3 |
Zi (8 ore astr.) |
Total zile |
15 |
2.2.2. SERVICII DE TRAINING: „Tehnici eficiente de vânzări. Servirea excelentă a clienților”
Cursurile intensive de vânzări și customer service, destinate specialiștilor din cadrul Centrului Retail și Centrului Vânzări Business, antrenați în vânzarea serviciilor „S.A. Moldtelecom” și deservirea clientelei (persoane fizice și juridice), se vor realiza după cum urmează: I. Formele de organizare a programului de formare sunt: § 10% - curs teoretic (prezentări interactive), § 20% – tehnici, instrumente şi metodologii, § 70% - aplicații practice (demonstrații, studii de caz, exerciții practice etc.). II. Ofertantul va avea în vedere susținerea unui curs de instruire care are ca scop însușirea de către grupul instruit a următoarelor cunoștințe și abilități: § Deprinderea unor comportamente și atitudini utile pentru creșterea performanței echipei de vânzări; § Gestionarea eficientă a conversației de vânzări, construirea strategiilor de vânzare performantă;
III. Suport de curs: se asigură suport de curs tipărit/format electronic şi materiale de lucru. IV. Evaluare și feedback: prestatorul va prezenta, la sfârșitul trainingului, un raport post-training care va include, cel puțin, următoarele puncte: metodele de instruire aplicate, puncte forte și puncte slabe identificate de trainer pe durata trainingului, o totalizare a fișelor de evaluare a trainingului completate de participanți, recomandări. V. Certificare: ofertantul va elibera participanților „Diplome de participare”, care vor conține, în mod obligatoriu: tipul și denumirea programului de formare profesională, perioada de desfășurare, numărul de ore (ac.), numele prenumele participantului, semnătură și ștampila furnizorului. |
||||||||||||||||
2.3. Cerințe privind trainerul/consultantul: 2.3.1. Trainer, inclusiv Consultant,cu experiență decel puțin 7 ani în livrarea serviciilor de consultanță și training în domeniul solicitat,care se va prezenta conform specificațiilor din tabel:
|
||||||||||||||||
2.4. Condiții generale de desfășurare a serviciilor de training și consultanță: 2.4.1. Locul de desfășurare: sediul central S.A. Moldtelecom, Chișinău: § Consultanță - locația Centrului Retail și Centrului Vânzări Business. § Training – sala de instruire. 2.4.2. Perioada estimativă de desfășurare: august – octombrie 2020.
|
III. PREZENTAREA OFERTEI
3.1. Modul de întocmire și adresa de prezentare a ofertei
|
3.1.1. Data limită de prezentare a ofertei - _14__august2020. 3.1.2. Modul de întocmire a ofertei: · oferta și documentele solicitate vor fi întocmite clar, fără corectări, cu număr și dată de ieșire, cu semnătura persoanei responsabile, puse în plic, sigilate șiștampilate; · fiecare pagină a ofertei și a documentelor anexate trebuie să fie semnată de către ofertant și aplicată ștampila; · pe plicul sigilat se va menționa „ofertă pentru servicii de training și consultanță”. 3.1.3. Modul de prezentare a ofertei: Oferta se va depune prin una dintre modalitățile specificate mai jos: · pe suport de hârtie pe adresa: Republica Moldova, mun. Chișinău, str. Bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 10. · prin poștă, cu confirmare de primire. |
3.2. Propunerea tehnică |
Oferta tehnică va conține, în mod obligatoriu: Ø Prezentarea generală a companiei – ofertant; Ø Prezentarea experienței trainerului/consultantului conform pct. 2.3.1.; Ø Prezentarea certificărilor (copii) trainerului în domeniul solicitat; Ø Scrisori de recomandare, pentru proiecte similare, constituie un avantaj; Ø Certificat (copie) de înregistrare a companiei; Ø Certificat (copie) de înregistrare a subiectului impunerii cu TVA (după caz). |
3.3. Propunerea financiară |
3.3.1.Oferta va include toate costurile aferente îndeplinirii lucrărilor de prestări servicii; 3.3.2. Moneda în care se transmite oferta de preț: § Lei, MDL – pentru companiile naționale; § Euro – pentru companiile internaționale. 3.3.3. Costul serviciilor de consultanță și training va fi indicat, ținând cont de următoarele specificații: a)Oferta financiară pentru serviciile de consultanță trebuie să conțină: - prețul pentru unitatea de măsură (zi lucrătoare), și costul total al ofertei. b)Oferta financiară pentru serviciile de trainingva fi indicată astfel: - prețul de instruire a unui grup (10 – 15 pers.), timp de 2 zile; total:7-8 grupe de instruire. Prețurile trebuie să fie fixe pentru întreaga perioadă de realizare a proiectului de consultanță și training. |
3.4. Modalități de plată |
Plata se va efectua în termen maxim de 20 zile bancare, de la primirea documentelor emise de prestator, şi care dovedesc realizarea serviciului. |
Televiziune | 124 canale cu 28 HD |
Internet | 100 Mbps |
Preţ | 290 lei lunar |