Vrei să conectezi unul din serviciile Moldtelecom? Lasă-ne nr. de telefon și noi îți dăm cele mai bune oferte.
Format: 02XXXXXXX, 06XXXXXXX, 07XXXXXXX
Structura organizatorică

Structura organizatorică a Societăţii pe Acţiuni “Moldtelecom” este alcătuită din următoarele subdiviziuni:

Departamentul Tehnic
Colegii din aceasta echipă sunt cei care elaborează şi realizează planul strategic de dezvoltare a Moldtelecom în ceea ce priveşte tipurile de reţele de comunicaţii pentru serviciile noi, modernizarea mijloacelor de comunicaţii electronice existente în conformitate cu obiectivele companiei şi tendinţele pieţii.

Departamentul Tehnologii Informaționale
Este responsabil de elaborarea şi implementarea strategiei de dezvoltare a companiei în domeniul IT,  de administrarea şi mentenanţa sistemelor şi echipamentelor care se afla în gestiunea departamentului de tehnologii informaţionale.

Direcția Achiziții și Gospodării
Este subdiviziunea care asigură completarea şi aprovizionarea tehnico-materială completă şi la timp a tuturor subdiviziunilor structurale ale companiei, a antreprenorilor şi dealerilor. Direcția achiziții și gospodării este responsabil şi de:
•    asigurarea structurilor companiei cu transport auto, tehnică specială;
•    funcţionarea fiabilă a obiectelor civile şi a reţelelor inginereşti;
•    organizarea lucrărilor de construcţie şi reconstrucţie a obiectelor de telecomunicaţii şi civile;
•    gestionarea Centrului de Instruire şi agrement Ivancea;
•    organizarea alimentaţiei publice;
•    realizarea planurilor strategice de dezvoltare a reţelelor de comunicaţii electronice ale companiei în baza tehnologiilor prin fir şi radioacces.

Departamentul Comercial
Echipa de vânzări are întotdeauna ca obiectiv primordial realizarea planului de vânzări pentru produse şi serviciile oferite de Moldtelecom. Activitatea lor este una foarte activă şi dinamică întrucât echipa de vânzări are grija de organizarea şi desfăşurarea proceselor de deservire a clienţilor pe întreg teritoriul ţării.

Departamentul Finanţe
Este responsabil de gestionarea cu succes a conturilor contabile, ținerea strictă a evidenței activelor și pasivelor companiei, conformarea rigorilor fiscale, etc.
•    Organizează și desfășoară activitatea financiar-contabilă a companiei în conformitate cu dispozițiile legilor, care sunt în vigoare în Republicii Moldova.
•    Urmărește evoluția indicatorilor financiari, precum și respectarea disciplinei de plan și a celei financiare de către companie.
•    Asigură întocmirea documentelor de planificare financiară, care să urmărească utilizarea eficientă a resurselor de capital puse la dispoziție.
•    Asigură plata integrală și la timp a remunerațiilor personalului.
•    Raportează lunar situația privind execuția bugetului de venituri și cheltuieli.
•    Răspunde de prezentarea la termen a situațiilor financiare trimestriale și anuale, și a altor rapoarte importate, cum ar fi toate declarațiile fiscale.
•    Asigură îndeplinirea sarcinilor contabilității cu privire la exercitarea controlului financiar atât cel preventiv, cât și a celui ierarhic operativ-curent.

Departamentul HR & Reglementări
Echipa de HR planifică, dezvoltă şi administrează activitățile şi programele destinate utilizării cât mai eficiente a resurselor umane ale companiei, elaborează sistem de salarizare și motivare a angajaților, dezvoltă structura organizatorică a companiei pentru desfășurarea mai eficientă a proceselor operaționale și atingerea obiectivelor companiei.
Asigură buna desfăşurare din punct de vedere juridic a companiei, anticipând şi rezolvând problemele legate de aplicarea normelor şi reglementărilor legale în activitățile companiei.

Direcţia Customer Care
Echipa Customer Care este cea care interacţionează cu clienţii şi are în gestiune oferirea suportului informaţional clienţilor companiei.  Ei sunt cei care:
•    au grijă de oferirea suportului în activarea serviciilor și gestionarea conturilor;
•    implementează politica de retenţie a clienţilor;
•    asigură prevenirea şi diminuarea sumelor debitoare pentru serviciile  prestate abonaţilor companiei;
•    contribuie la diminuarea intenţiei de reziliere a contractelor;
•    examinează şi prelucrează reclamaţiile;
•    gestionează procesele de prevenire şi diminuare a sumelor debitoare pentru serviciile prestate;
•    oferă suport companiilor de colectare a creanţelor.

Direcţia Marketing
Echipa de marketing este cea care ţine pulsul pe tendinţe şi indică direcţia de dezvoltare a companiei. Aici se creează strategia de dezvoltare a companiei, strategia şi  planul de marketing. Tot colegii de la marketing:
•    creează oferte promoţionale;
•    realizează cercetări de marketing în vederea analizei tendinţelor pieţii şi comportamentului consumatorului;
•    creează campanii de promovare pentru ofertele nou lansate şi pentru întreaga gama de servicii oferite;
•    dezvoltă proiecte şi campanii de PR în vederea promovării serviciilor si imaginii companiei;
•    dezvoltă proiecte interne orientate spre menţinerea şi sporirea fidelităţii angajaţilor;
•    creează politici de fidelizare şi retenţie a clienţilor existenţi.

Direcţia Management Proiecte
Asigură implementarea strategiei S.A. „Moldtelecom” în domeniul managementului proiectelor, ghidat de regulele de gestionare eficientă a resurselor și îmbunătăţirea activității de implementare a proiectelor, inclusiv de gestionare a riscurilor în managementul proiectelor, în conformitate cu cerințele standardului ISO 9001:2015.

Direcţia Securitate
Această direcţie are funcţia de administrare a riscurilor și control intern în cadrul companiei, asigurd securitatea si protectia secretului de stat si commercial, colaboreaza cu organele securitatii de stat si alte institulii de drept, asigura securitatea antiincendiara in cadrul Companieir, exercita controlul privind utilizarea eficientă a materialelor și bunurilor în cadrul companiei, identifică și previne fraudele și pierderi de trafic prin analiza traficului generat de clienți, inclusiv de operatorii naționali și internaționali.

Biroul Audit Intern
Realizează auditul intern în scopul determinării eficienței proceselor de guvernanta corporative, acumulează probele şi perfectază rapoartele veridice asupra modului de realizare a obiectivelor Societăţii, evaluând printr-o abordare sistematică şi metodică.
 

Organigrama S.A. Moldtelecom 
Fiecare a 2 lună de abonament gratuit, timp de 1 an!
Alege un abonament de Internet prin fibră optică, Internet+TV, Telefonie mobilă sau Internet mobil și 6 luni timp de 1 an, plata de abonament este 0 lei.
Serviciile Selectate
Televiziune 124 canale cu 28 HD
Internet 100 Mbps
Preţ 290 lei lunar
Perioadă Promo 6 luni
Vezi oferta
Standart
Vezi oferta
Promo
Serviciul livrare acasă este disponibil de luni până sâmbătă, între orele 9.00 şi 18.00. Completează formularul de mai sus. Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.
Back to top
call_center