Moldtelecom în cifre. Rezultatele preliminare pentru trimestrul II, anul 2021
Pe portalul nostru de știri te vom ține mereu la curent cu activitățile pe care le desfășurăm. Povestim despre planurile actuale, cele de viitor, dar și provocările pe care le întâmpinăm pe parcurs. Tot aici poți urmări și evoluția serviciilor noastre.
Moldtelecom se angajează să respecte principiul transparenței și astfel, îți prezentăm rezultatele companiei noastre pentru trimestrul II, anul 2021.
Cei mai mulți abonați la internet mobil dedicat
Moldtelecom își păstrează poziția de lider după numărul de abonați activi, iar cota atinsă în trimestrul II al anului 2021, constituie 44,9%.
Cea mai mare creștere pe piața de telefonie mobilă
Moldtelecom, și-a sporit cu 30,7% numărul de abonați în timp ce piața a crescut cu doar 2,8%. Veniturile au crescut cu 24,3% în contextul în care piața s-a majorat cu doar 2%.
Lider pe piață la numărul de abonați de Internet fix
Moldtelecom rămâne lider pe piața de Internet fix și în trimestrul 2 al anului 2021. Cota de piaţă în funcție de venitul generat, constituie 62,1%, iar în funcție de numărul de abonați, constituie 56,8%. Compania a dezvoltat cea mai avansată rețea de fibră optică, cu o lungime totală de peste 18 mii km, fiind de 10 ori mai rapidă decât oricare alta din țară și care în următorii 3 ani va fi disponibilă pe întreg teritoriul țării.
Lider pe piață după cifra de afaceri la servicii de TV cu plată
Pe piaţa serviciilor TV cu plată, Moldtelecom înregistrează cea mai mare cotă în funcție de veniturile obținute – 29,8%. În prezent, compania oferă 3 tipuri de abonamente IP Televiziune, cu până la 200 canale, dintre care 74 în format HD.
De asemenea, Moldtelecom își menține poziția de lider pe piața de telefonie fixă, cota de piață constituind 93,8% în funcție de veniturile obținute și 89,4% în funcție de numărul de abonați.
Moldtelecom – un singur operator pentru a le face pe toate.