Vineri, 21 mai 2021, la Casa Fotbalului din capitală, a avut loc semnarea acordului de colaborare dintre Federația Moldovenească de Fotbal și Moldtelecom S.A.
La eveniment au participat Leonid Oleinicenco, președinte FMF și Viorel Postolachi, director general Moldtelecom S.A.
Acordul cu Moldtelecom S.A. este unul dintre cele mai importante parteneriate din istoria FMF.
Moldtelecom se va axa în special pe susținerea evenimentelor Grassroots și pe dezvoltarea fotbalului sau popularizarea sportului numărul 1 în lume, conform Strategiei FMF 2020-2024.
Din sezonul următor, 2021-2022, competiția dotată cu trofeul Cupa Moldovei va avea denumirea oficială
Cupa Moldovei Moldtelecom.
Acestea sunt coordonatele speciale ale noului contract dintre Federația Moldovenească de Fotbal și Operatorul naţional Moldtelecom, care va dura cel puțin până la finele anului 2024. Moldtelecom va continua să susțină, ca și până acum, mai multe competiții sportive, noul parteneriat aducând, însă, un statut oficial companiei.
Pe lângă susținerea și mai mare oferită fotbalului moldovenesc, prin noul parteneriat, amatorii de fotbal din Republica Moldova vor putea descoperi noile oferte senzaționale de internet, televiziune prin cablu, telefonie mobilă și fixă, oferite de Moldtelecom la nivel naţional.
La fel, va fi pus la dispoziție echipamentul oficial al Cupei Moldovei și o întreagă gamă de produse personalizate cu însemnele competiției pentru a ne apropia și mai mult de suporterii fotbalului, precum și de toți jucătorii de fotbal din Moldova.
Leonid Oleinicenco, președintele Federației Moldovenești de Fotbal:
„Astăzi este o zi foarte importantă pentru fotbalul moldovenesc. Pentru că, într-un context de mari provocări pe care îl resimțim fiecare, în toate domeniile de activitate, FMF a reușit să câștige încrederea unui brand de succes incontestabil. Mai mult decât atât, acest parteneriat ne va permite să continuăm la un alt nivel dezvoltarea fotbalului în Republica Moldova, unul calitativ superior, să implementăm proiecte ambițioase pentru anii următori și să le consolidăm pe cele deja existente. Prin acest parteneriat scriem istorie în zona de strategie comercială a fotbalului moldovenesc, contribuind la o fundație sustenabilă a programelor Grassroots. Totodată, să nu uităm că turneul naţional Cupa Moldovei, care din sezonul viitor va purta numele Moldtelecom, oferă șansa echipei câștigătoare de a reprezenta Moldova în cupele europene inercluburi. De aceea, prin strategia de promovare, trebuie să transformăm acest turneu într-o competiție de interes atât pentru suporteri, cât și pentru partenerii comerciali. Și, nu în ultimul rând, am încredere că noul parteneriat cu Moldtelecom, având în vedere dezvoltarea de produse sub egida turneelor de fotbal organizate în comun, va reprezenta un model pentru industria sportului din Republica Moldova.”
Viorel Postolachi, director general Moldtelecom:
„În toată lumea fotbalul trezește emoții. Nu este doar un sport sau un joc de echipă, este mai mult decât atât. Înseamnă forță, perseverență, bucurie și deseori noi cunoștințe și noi drumuri. Unul dintre aceste drumuri ne-a adus și pe noi, astăzi, la Federația Moldovenească de Fotbal.
Moldtelecom a dat curs cu mare drag invitației de a fi partenerul general al federației moldovenești de fotbal, ori de-a lungul anilor compania a fost implicată în mai multe proiecte sociale menite de a promova și dezvolta sportul în țara noastră. În mod special am fost atrași de proiectul fotbalul în școli. Cu toții suntem conștienți că implicarea copiilor de la o vârstă mică în activități sportive îi ajută la dezvoltarea lor multilaterală, atât din punct de vedere mental sau emoțional cât și din punct de vedere fizic și social.
Prin implicarea companiei în acest parteneriat ne dorim să aducem şi noi aportul la creșterea unei generații de campioni care prin intermediul fotbalului vor promova țara la cele mai prestigioase competiții și ne vor bucura cu noi victorii, alături de suporterii noștri extraordinari, care sunt și clienții Moldtelecom. Ne propunem să ne implicăm din ce în ce mai mult în fotbalul moldovenesc prin dezvoltarea jocului la nivel de copii și junior, la nivel Grassroots, dar și prin promovarea unui stil de viață sănătos pentru toți moldovenii”.
.jpg)
.jpg)
.jpg)

.jpg)
Despre Moldtelecom
Moldtelecom se caracterizează prin dinamism și inovații, deoarece reușește să implementeze și să dezvolte noi servicii de telecomunicații răspunzând astfel cu succes necesităților şi așteptărilor consumatorilor. Mai mult decât atât, prin investițiile realizate, compania impulsionează piața serviciilor de telecomunicații şi industria tehnologiilor informaţionale poziţionând Moldova în topul ţărilor cu tehnologii avansate accesibile tuturor.
Moldtelecom este operatorul numărul 1 în servicii integrate mobile – fixe – Internet şi TV, cu poziţii constante de lider pe piaţa serviciilor de telecomunicaţii din ţară. Iar toate rezultatele obţinute înseamnă progres şi bunăstare pentru întreagă societate.
Dragostea față de țară și de oameni a servit un imbold pentru Moldtelecom să ofere cele mai bune servicii disponibile oriunde în țară și la prețuri accesibile. Iar aceasta înseamnă că brandul Moldtelecom a prins rădăcini adânci, iar viitorul lui este legat de inovații și tehnologii ultramoderne, de cei mai buni și fideli clienți.