Întrebări frecvente

[+] 1. În cât timp se instalează telefonul fix?
După depunerea cererii la una din reprezentanțele Moldtelecom sau prin intermediul Serviciului Suport Clienți la numărul 1181, are loc verificarea posibilităților tehnice, care durează 48 ore. Dacă există posibilitate tehnică, abonatul este invitat la semnarea contractului și în decurs de 30 zile se instalează serviciul.
 

 

[+] 2. Care sunt documentele necesare pentru instalarea serviciului de telefonie fixă?
  • Document confirmativ privind identitatea persoanei;
  • Document confirmativ privind dreptul reprezentantului de a evoca interesele solicitantului în vederea contractării serviciilor (procura);
  • Document confirmativ privind utilizarea anterioară a serviciului;
  • Documente confirmative privind atingerea vârstei de pensionare/ Documente confirmative privind calificarea în clasa de invaliditate/ Documente confirmative privind participarea în războaie.

 

 

[+] 3. La ce tehnologie mă pot conecta?
  1. Telefonie tradițională – legătura telefonică între utilizatorii de servicii de telefonie are loc printr-o conexiune de cablu;
  2. Telefonie Amplus (CDMA) – vă permite să conectați serviciul, fără fir, în regiunile unde conectarea serviciului de telefonie fixă tradițională este dificilă;
  3. Telefonie prin Internet (SIP Voice) – asigură transmiterea vocii și semnalului video prin intermediul IP (Internet Protocol).

 

 

[+] 4. Mă pot conecta temporar la serviciul de telefonie fixă?
Da, este posibil de a vă conecta temporar, până la o lună, sau pe o perioada de 3 sau 6 luni, achitând parțial taxa de conectare în funcție de perioada de conectare. Detalii vezi aici.
 

 

[+] 5. Mă pot deconecta temporar de la serviciul de telefonie fixă?
Da, este posibil de a vă deconecta temporar, dacă achitați în avans plata abonamentului pe perioada nefuncționării și 24 lei pentru deconectare. Detalii vezi aici
 

 

[+] 6. Ce categorii de abonați beneficiază de scutiri și reduceri la taxa de conectare?
Invalizii de război, invalizii de muncă şi din copilărie de grupa I, invalizii şi persoanele care au suferit de boală actinică cauzată de avaria de la C.A.E. Cernobîl, veteranii de război, pensionarii. Detalii vezi aici
 

 

[+] 7. Pot să aleg un număr de telefon fix ușor de memorat?
Alegerea numărului din categoria Argint – 100 lei,
Alegerea numărului din categoria Aur – 1300 lei,
Alegerea numărului din categoria Platină - 6500 lei.
Detalii vezi aici.
 

 

[+] 8. Care este tariful unui minut la fiecare abonament?
 

 

Abonament lunar,lei

Convorbiri locale, lei/minut

Convorbiri interurbane, lei/minut

 

8:00-22:00

 

 

în zile lucrătoare

 

22:00-8:00

 

în zile de odihnă și sărbători

 

8:00-22:00

 

 

în zile lucrătoare

 

22:00-8:00

 

în zile lucrătoare, de odihnă și sărbători

Standard – 24

0,096

0,084

 

0,42

 

0,24

Econom - 6

0,240

0,144

Înlesniri - 6

0,168

0,120

 

[+] 9. Cum pot să trec de la un abonament la altul?
Pentru a migra de la un abonament la altul este necesar să depuneți o cerere la una din reprezentanțele Moldtelecom, prin prezentarea documentului privind identitatea persoanei. Dacă doriți să beneficiați de facilități (înlesniri), atunci este necesar să prezentați și documentele care confirmă apartenența la una din păturile sociale. Abonamentul poate fi schimbat o dată la 3 luni.
 

 

[+] 10. Cum pot suna mai ieftin peste hotare?
Pentru apeluri internaționale mai ieftine folosiți IP protocol, formând numărul 1600 înainte de codul țării, detalii aici, sau activați opțiunea “Internațional”, care vă permite să economisiți 25%, detalii vezi aici
 

 

[+] 11. Ce servicii suplimentare oferă compania și cum pot fi activate?
Compania oferă o gamă largă de servicii utile și ușor de utilizat în comunicarea de zi cu zi, precum: CLIP, CLIR, Conferință în trei, etc. vezi aici. Serviciile pot fi activate în baza unei cereri depuse la centrele comerciale Moldtelecom sau prin formarea numărului de telefon 1181 (apel gratuit), cu indicarea datelor de identitate ale abonatului.
 

 

[+] 12. Ce reprezintă opțiunile și cum pot fi activate?
Opțiunile vă permit să economisiți pentru convorbiri în directiile frecvent apelate. Vă propunem câteva serii de opțiuni: “Minute locale”, “Minute naționale”, “Minute mobile”, opțiunea Mix sau Internațional, detalii aici. Opțiunile pot fi activate în baza unei cereri depuse la centrele comerciale Moldtelecom sau prin formarea numărului de telefon 1181 (apel gratuit), cu indicarea datelor de identitate ale abonatului.
 

 

[+] 13. Ce soluție îmi puteți oferi, dacă este imposibilă conectarea la telefonia fixa
          traditională?
Vă propunem Telefonia fixă prin tehnologia CDMA. Avantajul acestei tehnologii constă în faptul că permite utilizarea serviciilor telefonice chiar şi în regiunile unde conectarea la reţeaua de telefonie tradiţională este dificilă sau chiar imposibilă. Telefonia Amplus (CDMA) prestează servicii similare telefoniei tradiţionale: primirea şi efectuarea apelurilor, accesarea reţelei Internet şi multe alte servicii suplimentare. Detalii vezi aici
 

 

 

[+] 14. Aparatul de telefon CDMA se oferă gratuit?
Da, pe durata valabilității contractului de prestare a serviciului.
 

 

 

[+] 16. Care este procedura de conectare la internet prin dial-up ?
Pentru a efectua conexuinea de tip Dial-Up la Internet sunt necesare linia telefonică şi un calculator cu modem Dial-UP încorporat sau un modem Dial-Up exterior. După conectarea liniei telefonice la modem, creați pe calculator o conexiune Dial-Up cu următorii parametri:
  • Nume utilizator: Internet;
  • Parola: Total;
  • Număr de acces: 1900.

Informaţii adiţionale pot fi găsite la următoarea adresă pe internet: http://www.maxdsl.md/configurare/ru/node/44

 

 

[+] 17. Cum pot obține descifrarea detaliată a convorbirilor la telefonia fixă?

Proprietarul telefonului fix se poate apropia la una din reprezentanțele Moldtelecom cu documentul ce confirmă identitatea și la solicitare se eliberează descifrarea detaliată, prima dată – gratuit, ulterior- cu plată, pentru eliberarea facturii repetat pentru aceeași perioadă (fiecare pagină 1 leu). Informația se eliberează pentru ultimele 3 luni.

 

De asemenea, puteți vizualiza on-line descifrarea detaliată a convorbirilor pe portalul “Contul meu” prin intermediul cardului “Cartela mea Moldtelecom”. Cardul se eliberează gratuit, în Magazinele Proprii Moldtelecom, abonaților serviciilor de: Telefonie Fixă, Telefonie Mobilă, Internet sau Televiziune Digitală, la prezentarea buletinului de identitate.

 

 

[+] 18. Ce reprezintă cardul “Cartela mea Moldtelecom” și care sunt avantajele acestuia?

“Cartela mea Moldtelecom” este o soluție modernă și comodă de gestionare a conturilor serviciilor la care sunteți abonat. Puteţi obţine informaţii complete despre starea contului, descifrarea detaliată a convorbirilor, statistica traficului Internet şi puteți renunţa la recepţionarea facturii prin poştă şi alege recepţionarea ei prin e-mail.

“Cartela mea Moldtelecom” se eliberează gratuit, în Magazinele Proprii Moldtelecom, abonaților serviciilor de: Telefonie Fixă, Telefonie Mobilă, Internet sau Televiziune Digitală, la prezentarea buletinului de identitate.

 

 

[+] 19. Care sunt condițiile de conectare la telefonia prin internet (SIP Voice)?
Pentru a beneficia de serviciul SIP Voice abonatul are nevoie de acces la Rețeaua Transport Date. În cazul în care abonatul beneficiază de serviciile de acces la Rețeaua Internet de bandă largă și/sau IPTV a SA Moldtelecom, el are asigurată această condiție, în timp ce abonații care nu beneficiază de acest serviciu, vor achita suplimentar taxa lunară de 48 lei pentru acces la Rețeaua Transport Date.
 

 

 

 

[+] 21. Dacă serviciile suplimentare (CLIP,CLIR etc.) nu functionează, cum procedez?
Este necesar să fie verificat inițial aparatul telefonic, dacă are astfel de funcții și de format numărul 1181 pentru deschiderea unui deranjament.
 

 

[+] 22. Dacă mi-am schimbat locul de trai, pot să păstrez numărul care l-am avut pâna
          acum?
Da, dacă există posibilitate tehnică. Cererea poate fi depusă la numărul 1181 (apel gratuit).
 

 

 

[+] 23. Unde pot achita factura pentru serviciul de telefonie fixă?
Toate modalitățile de plată sunt descrise aici.
 

 

[+] 24. Care este prețul pentru servicii suport tehnic prestate în locația abonatului?
Prețurile pentru servicii prestate în locația abonatului: suport tehnic (consultare) - 132 lei, cu TVA; suport tehnic (remediere) - 150 lei, cu TVA. Costul materialelor va fi achitat suplimentar de către abonat.
 

 


despre companie   |   publicitate   |   hartă site   |   noutăţi   |   cariera   |   calitatea serviciilor   |   sondaj   |   contacte   |   securitatea datelor   |   fraude